@Ceren04 ay ben de 33+0.
*İçimde kıpır kıpır durmak bilmeyen bir oğlum var.
*Aklımda çok fazla sorular var.
İkinci sezaryeni olacağım.
*Spinal anestezide hissedenler uynananlar oluyormus.
*Korkuyorum bu durumdan.
*Genelde istemiyorum bebeğimle ilgileneyim sarhoş olmadan diye.
*Acaba kaç kilo oldu kilosu iyi mi aklımdan çıkmıyor.
*İlk doğum özelde idi benim dikişler lazerli.
İkinci doğumu devlette yapicam.
Daha sert atılıyor diyen var.
Yav hele hele arkadaş diyorum halime yani 🥴🙄 sizin bebiş nasıl ?