soylubulut evet çok büyük ve kalabalık olmaması benim için artı bir neden oldu orayı seçmek için ve evime yürüme mesafesinde gayet memnunum bu sebepten ve fidan hanımda bence ilgisi ve yaklaşımı çok güzel benim tüp bebek ve kanamalarım oluyordu o yüzden çok sık gidiyordum bu süreçte ilgisi beni çok mutlu etti tek sorun doğumuma giremeyecek olması.