elifinnn bülent bayrak yaptı.5800 gibi bi rakamdı sanırım yanlış hatırlamıyorsam genel anlamda memnun kaldım eşimle annem vardı yanımda onları da içeri aldı çok uzun süre inceledi bebek beynini göremeyince biraz çikolata ye gel dedi biraz çikolata yedim sonra tekrar aldı ultrason cihazı ile karnıma bikaç kez vurur gibi yaptı görmek için ( bu durum hoşuma gitmedi sadece) fotografta verdi 2 tane renkli.eşime bir sürü foto çektirdi.ben yaptıralı 2.5 ay oldu bu arada.