nahsen21 ben de 23 haftalıkken regl gibi kanama yaşamıştım direk acile gittim bana önemli değil diyip eve yollamışlardı ağrılarım başlayınca özele gittim erken doğum riski vardı progestan verdi kanama dursun diye bi kaç ilaç falan 1 hafta WC hariç kalkma demişti çok şükür geçti atlattım bence hemen doktora git inşallah sorun yoktur