yüksek tansiyon yüzüne acil sezeryan oldum hastanede normale dönmüştü eve çıktım normaldi ama bugün tekrar yüksek çıkmaya başladı doktoruma yazdım alfamet başladık ilacı aldım kaç saat geçti hala aynı yüksek kardiyoloji bölümüne muayene ol düşmezse demişti hafta sonu giriyor araya bu durumu yaşayan oldu mu aranız da