Kızlar merhaba şu an 35. haftadayım ama şöyle bir problemim var yani neredeyse gebeliğin en başından beri akıntım ve kaşıntım var ama doktora sürekli söylüyorum her gittiğimde koku yoksa kaşıntı yoksa renginde tuhaflık yoksa diyor sorun değil kaşıntı için krem veriyor ama akıntı sarı ile yeşil arası bir şey internette baktım nişan olabilir diyorlar ama şöyle bir sorun var en başından beri bu şekilde akıntım oluyor ama idrar tahlillerim de hep temiz çıkıyor yani bu sorunu yaşayan var mı acaba