gebekelebek Haftalık gebeyim yaşım 34 ikili tarama yaptırdım sonucu 1588de 1çıktı düşük risk yazıyor ama doktorlar riski var dedi kafam karıştı böyle durumla karşılaşan varmı 2. Gebeliğim
jennefer Canım ikili tarama kesin sonuç vermedigi için doktorlar bi ihtimali daha bulunduruyo olabılır keske fetal dna yaptırsaydın yaşından dolayıda riskli bulmuş olabılır