nazliguneyli10 geçmiş olsun ben 8 haftalık yaşadım 1gün hastanede yattım sonra evde 25 gün boyunca yattım 12 haftalık olunca yavaş yavaş yürüdüm ama Progestan fitili 37 haftaya kadar kullandım sonuncusu bügündü😊wc dışında kalkmayın derim nekadar yatarsanız okadar iyi her hafta kontrole gittim 12 haftalık olana kadar 15 günde kanama alanım gecmişti