derya4554 Arkadaşlar gelen misafirlere ikram etmek için isimli çikolata yaptırmayı düşünüyorum ekonomik iyi çikolata siparişi verebileceğim sayfa veya Trendyol satıcısı önerebilir misiniz ??
elif457_ valla ben şekerlemeciden tadına bakarak almayı planlıyorum tadı nette her yerden iyi gelmiyo bulamazsam da lokum alıcam
Cambardak__ Kakao ağacı alabilirsin, cikolatasi cok kaliteli degil fenada degil , piyasaya göre baya uygun ve istedigin gibi yapiyolar tavsiye ederim ben trendyoldan aldm
Seloloo 2bebekbiranne55 etiketi ayrı kendim yaptırdım kafamda belirli model olduğu için. Kutumda vardı. Sadece 135 tane gold sargılı çikolataya 486 ₺ verdim.
2bebekbiranne55 Seloloo maşallah kız baya uyguna gelmiş ben nete güvenemedim çocuklar da yer falan hamile olan. Olur diye kilosu 1600 dü pastanede 🥹
Seloloo 2bebekbiranne55 ben 2200 e sordum kilosu. Daha önce nişanımda da denemiştim. 2 dir alıyoruz gayet memnunuz. Hatta nişanda o kadar fazla almışız ki eritip tatlı yapmıştık afiyetle de yedik 🤣