fayting benim bir tanidigimda toxoplazma oldu amniyosentezler falan yapıldı ilaçlar kullandı sürekli perinatoloji takipliydi. Doğumdan sonra bir sürü testlere sokmuşlar bebegi, bir kaç gün hastanede yatırıp tahliller yapılmış. Bilmeyenler için önemsiz gibi geliyor. Bende öğrenene kadar bu kadar kötü olduğunu bilmezdim mesela. Doktorum boşuna çiğ ürünlerden uzak dur sebzeyi falan iyi yika dememiş