Handegunas bende yaptırmadım, sorumluluk sende dedi, tamam dedim. Ama gebe toplantısında 'Canan Karatay'ı dinlemeyip şeker yükselemesi yaptırdığınız için hepinize teşekkürler' diyerek laf soktu :)) Haftada 2 defa falan açlık tokluk şekerimi ölçüyorum