burcuznp İki tane embriyom vardı transfer yapıldı birisi 5cc diğeri 4cc idi cozulmede biri çok iyi açıldı diğeri daha yavaştı ama iyidi dediler yüzde 25-40 arası başarı oranı verdiler. Sizler ne düşünüyorsunuz Neler yapmak lazım transfer sonrası
ilkiminannesi burcuznp Hayırı haberler alırsın inşallah 🙏🏻 ben ilk 2 gün uzandım ama ara ara evde yürüdüm sonraki günler normal hayatımı yaşadım dışarı falan çıktım şükür şimdi yeni hamile olduğumu öğrendim darısı sana
Aycicegim burcuznp merhaba öncelikle hayırlı olsun ilk üç gün istirahat etmelisin uzun yolculuk yapma spor aktivite gibi şeylere ara ver ilaçlarını vaktinde al sebze meyve protein ağırlıklı beslen bol su iç çiğ kuruyemişlerden yiyebilirsin. ertesi gün ılık duş alabilirsin ama ben üç gün duş almamıştım 🙈 inşallah hamileyim postunu da açarsın birlikte seviniriz ❤️
burcuznp ilkiminannesi çok sevindim hayırlı olsun inşallah sağlıkla alın kucağınıza. Embriyonuzun kalitesi falan neydi biliyo musunuz
eni67 Rabbim sağlıklı hayırlı güzel haberler nasip etsin inşallah bu mübarek günlerde bana da iki transfer oldu tek tuttu şimdi kızımla 32 hafta olduk hamdolsun dualarımız sizinle bizleri haberdar etmeyi unutmayın ❤❤❤🤲🤲🤲
burcuznp Aycicegim ah ne güzel yazmisisniz amin inşallah 🥰 Evet dinleniyorum yürüyorum yavaş yavaş aslında günlük hayatı yaşıyorum sadece yorucu şeyler yapmıyorum doktorda hep yatma dedi zaten. Kan akışı olsun dedi