Cantanem44 çok şiddetli olması sıkıntı annemde böyle bir problem yaşamıştı gözü kendi kendine şişmisti doktora hemen gitmedi sonra doktor müdahale etmeseydim bebeği kaybedebilirdik demişti iyi ki gitmiş bu yüzden çok bekletmeyin bebeğinizin iyiliği için