hasretfatma Merhaba kızlar 34. Haftadayım jimer hastanesinde yapacağım doğumumu. Fiyatlar nasıl ? Dış doktor Faruk dinçşahin doktorum. Giden var mı yorumlarınızı merak ediyorum
Papatya05_ hasretfatma hastanenizi bilmiyorum fakat yeni yılla fiyatları değiştirmişler benim hastenede 97 bindi sezaryen şimdi yükselmiş bakalım gün alınca fiyat hakkında da bilgi alacağım
hasretfatma Tugcistugcis bu hafta gideceğiz fiyat güncellediler mi bilmiyorum. Ama zam geldiyse yazarım buraya