Merhabalar gonalf vuruluyorum dünden beri fakat hemşire tarif edince iğneyi yaptıktan hemen sonra çıkarma 5-10 saniye bekledikten sonra çıkar demişti ve ben 2 gündür bunu unutuyorum o panikle telaşla çok üzüldüm yine unuttuğuma. İğneyi yapıp 2 saniye sonra felan hemen çıkarıyorum bidaha yapmayacağım inşallah da bi sorun olur mu acaba ya?