Zynbnur 40+2 ne yapacağızzzzzz doktor doğurman lazım diyor kızlar 3 haftadır kilo alımı durmuş durumda çocuğun
Esrauznn Zynbnur 39+1. Pazartesi yatışım yapılacak bebeğim biraz göbeklenmiş normal doğum şansını kaçırmadan suni ile başlatacak son çare sezaryene dönecek . Dün gittim daha kanala da inmemişti zaten ocak bebeleri çok nazlı 🥹
Mehlika_ Zynbnur naptın canım doğdu mu ? Benimde kilo alımı durdu 2 haftadır 39+ 5 olduk gelen giden yokk
Aysenurkeser Esrauznn benimde öyle olacak pazartesi 39 olacağım bende kilosu kafası önde olduğu için normal doğum şansını kaybetmemek için ptesi kesinleştirip Salı günü suni alacağım olmazsa sezeryana döneceğiz hayrlı şekilde kucağınıza alırsınız inşallah 🫶🏼
Esrauznn Aysenurkeser amin inşallah sizde öyle 🤲🏻 sizde de şüphe var mı normal doğum çok istiyorum ama ya olmazsa boşuna suni acısı çekmesem enerjim gitmese direkt sezaryen mi olsam diyorum kafam çok karışık ama denemek istiyorum bilmiyorum
Aysenurkeser Esrauznn açıkçası var yok değil suni çok uzun da sürebiliyormuş ama ben denemek istiyorum ileride keşke dememek için deneyeceğim
Esrauznn Aysenurkeser evet benimde bir tarafım denemedim demem diye düşünüyor o an nasıl ilerleyecek bakalım inşallah sağlıkla kucagımıza alalım da acısı da olsun 🥹