zeynepinizx Kızlar 15+1 deyim bugün kontrole gittim doktor bağırsak parlaklığı var dedi korkma belki kötü bişey yoktur dedi detaylıya gireceğim ama ben çok korkuyorum sizde de böyle bişey yaşayan var mı acaba bilgi verirseniz sevinirim