Ben orada doğum yaptım kağıtta remzi yazıyor ama remzi değildi doktorum üç doktor var Zehra gül remzi kendi doktorumu tanımıyorum nöbetçiydi ilk ve son kez gördüm daha sonra bulamadım onu asla Burak yada Gökhan olması lazımdı devamını bilmiyorum ama hastane güzeldi