Arkadaşlar ben 10. Haftaya girmek üzereyim. Gebelik ilerledikçe soyle olursa boyle olursa sagliksiz olursa engelli olursa boyle düşünceler gelip gelip duruyor. Ilk başlarda hep pozitif düşünüyordum. Haftaya fetal dna testi vericem. Sonuç yok bisi yok surekli olumsuz olumsuz düşünceler geliyor bu durum beni cok yoruyor. Artık yani imanım mi zayıf falan diye bile düşünmeye basladim.