mery_nil Evet kızlar regle 3 kala öğrenmiş oldum. Şimdi ne yapmam lazım. 1,5 yıldır bekliyoruz. Umarım değer hayırlısı ile artar
buketdeniz19 mery_nil düzenli 2 günde bir kan ver canım daha çok düşük değer inşallah yükselir bende 13 ile öğrenmiştim adetime 4 gün kala
[silindi] Hayırlı olsunnn kuzumm belirtilerin neydi? Yumurtlamadan kaç gün sonra testte silik çıktı ?
mery_nil [silindi] yumurtlama testi yapmadım ama o günleri değerlendirdik. Belirtim aynı adetteki gibi. Bel ağrısı ve aşırı şiş göğüs koltuk altına doğru
melisaaydilek mery_nil aynıyız balım bende dün silik çizgiyle öğrendim reglime 1 hafta vardı kan gerdim beta 19,12 çıktı stresli bayağı 🥺
CansuAB mery_nil geç döllenme falan olmuş olabilir 2 günde bir değer 1500 lere gelene kadar beta takibi yaptırın 1500 lere gelincede uzaman kadın doğuma gidin