sunbloom123 ay hayır ya şu an düzenli gittiğim bir klinik var hamile kalmadan öncesi dahil olmak üzere ona gidiyorum çok memnunum.
Ama maalesef doğumu onunla yapamiycam bende bugün erdem hastanesini arayıp fiyat aldım normal doğum 30 bin, zorunlu sezeryan 40 bin dendi herhangi bir doktor tercihim de yok bende araştırma aşamasındayım henüz fikri olanlar yorum yapsa çok yardımcı olurlar aslında