iclalbak Ben sigortali calisiyorum 32. Haftada doktordan rapor aldım izine çıktım doğum izin parası için işverene raporu verdim bu konuyla ilgili bilgisi olan var mı ne kadar alınıyor nasıl diye falan
Hepimizinsorunlarivar13_ iclalbak doğum olduktan sonra canlı doğum olduğuna dair raporu insan kaynakları yada muhasebeye gönderiyorsunuz oda sisteme giriyor birdahaki ay yatmaya başlar muhtemelen geçen sene toplam 60 bin falandı şimdi 80 bin diyolar tabi taksit taksit ödeniyor