Merhaba herkese. 13+6 haftalık hamileyim. Bebeğim bugüne kadar hep önde gidiyordu kontrollerde. En son 11 gün önce 13+2 çıkan bebeğim bugün 13+6 çıktı. O kadar moralim bozuldu ki bu bir sorun olduğunu mu gösteriyor. Ecopirini de bırakmıştık iki hafta önce çok korkuyorum. Bilgisi olanlar veya başına gelen birileri varsa bilgi almak isterim.