Merhaba ben bir gebenin günlügü gebelik testini yaptim iki cizgi cikti ama cok az gozukuyo ve hemen cikmadi yani tam dakikasini blmiyorum ikincisini denedim onda hc cikmadi cizgi ve 3gün geciktim ama ben normalde düzenli adet olmuyorum pcos da var sizce ne demek oluyo bunlar yasayanlar varmi 
