tuba_grz Kızlar yaa hep içimde kötü düşünceler var ya düşük yaparsam ya biley olursa bebeğime sürekli düşünüp sürüyorum çok korkuyorum napabilirim yaaa 😳
leblebi_ tuba_grz korkma balım başlarda olur öyle kalbini duyduktan sonra azalır ama tamamen geçmiycek annelik çünkü ömür boyu bu korkuyu içimizde taşıyoruz
minnosbirkiz tuba_grz kötü bi haberim var, o his doğunca bile geçmiyor 😂 o yüzden olumlu, güzel düşünmeye çalışın, Allahın izniyle bişeycik olmaz, sağlıcakla kucağınıza alın inşallah 🙏🏻
mervetulu12 tuba_grz canım geçen instagramda görmüştüm hamile annelerin içindeki korkuyu azaltmak için günde 99 defa El-Mûbdî zikri varmış çekmek istersen diye yazayım dedim 😊 Bende de aynı durum var çünkü bende çekiyorum sürekli korkum var benimde kap atışını bile duymadık üstelik 🤲🏻
benimbebegimm tuba_grz bende çok korkuyordum hep panik halindeydim bide benim lekelenmelerim olmuştu çok korkuyordum. Ama minik kalp atışını görünce içim biraz daha rahat bu aralar ❤️ seninde ilerleyen zamanlarda biraz daha rahatlayacak için merak etme
tuba_grz minnosbirkiz yaa çünkü resmen can içinde bir can daha taşımak çok farklı ve korkmakta çok haklıyız biliyorum ama yinede elimde değil
eed21 32 haftalığız hala geçmiyor. Mesela diıorlar ya hareket edince geçer geçmiyor işte daha beter oluyor yarım saat hareket etmezse kuruntular başlıyor. Bu tamamen annelikten hiç takmayın. Allah’ın izniyle güzel olacaj
ela1128 tuba_grz bende aynı önceki bebeğimin kalp atışını duyamamistim şimdi çok korkuyorum o yüzden 7.hafta gibi gideceğim ki gittiğim gibi kalp atışını duyabilmek nasip olsun
tuba_grz ela1128 bende asla sabredemiyorum pazartesi gidecem mesela eşime diyorum ki acaba acile gidip beta hcg mi bakalım yükselmiş mi diye
minnosbirkiz tuba_grz evettt insan engel olamıyor o hisse 🥹 Allahım sağlıkı sıhhatli ömür versin evlatlarımıza
Meliss- ayy aynı duyguları yaşıyoruzz🥹 çok korkuyorum henüz 4 gün var reglime çok erken öğrendim 3+5😭👼🏻 2 şubatta randevu aldım ne kese görebildim ne kalp atışı tabi ama içimde ona bi şey olacak korkusu çok fazla sağlıkla kucağımıza alalım inşallah 🙏🏼♥️
tuba_grz Meliss- İnşallahh keseyide görürüz kalp atışlarını da duyarız da içimiz birazda olsa rahatlar 🙏
Bebek10 tuba_grz bende aynı durumdayım. Sürekli ayetel kürsi okuyorum. Rabbim sağlıklı sıhhatli evlat nasip etsin isteyen bekleyen herkese. Bazen şöyle düşünerek telkin ediyorum eğer ben mutlu olursam oda sağlıklı olacak mutluyum bir şey olursa da allahtan ve eminim hayırlısı olması için her zaman böyle düşün olacağı varsa neler olmuyor ki ama burada görmüşsündür eskiden annem neler yapmış düşmemiş vs. Yazanları bile okudum rızkı varsa sen ne yaparsan yap doğacak kucağına ve olmayacağı varsa hiç yataktan kalkmasan bile oluyor bazen. Rabbimin bir bildiği var bizler için hayırlısı neyse o olsun ama inan biz pozitif olunca gebelikte pozitif ilerliyormuş umarım gönlün ferahlar ❤️
tuba_grz Bebek10 Allah razı olsun o zaman inşalahh iyi güzel düşünelim bebeklerimizde iyi olsun dua edelim rabbimr bırakalım🙏😊