Merhabalar, 8 Şubat’ta iznim bitiyor. Şubat maaşını tamamen mi iade ediyoruz kısmi mi? Ayrıca dilekçeye tarih aralığı yazacağım. Haziran’ın kaçını yazmam lazım yine maaşta iadeyle vs uğraşmamak için? Sizler nasıl yaptınız yardımcı olursanız sevinirim, teşekkürler 🌺