Kızlar 2 gün önce normal doğum ile kızım dünyaya geldi şükürler olsun. Kesi olmadı ama yırtıklardan dolayı dikişlerim var ,dikişlerimin atmaması güzel iyileşmesi sağlıklı kaynaması için yapmam gerekenler neler nasıl bakmam gerekiyor . Doktor kuru ve temiz kalsın dedi ama sürekli kanama olduğu için ped takıyorum o şekilde de ıslaklık oluyor maalesef sürekli , nasıl kuru tutucam ekstra neler yapmam lazım deneyimli olan annişler☺️