maviik canım hepimizin bedeni başka, hamileliğimiz başka, verdiğimiz tepkiler ve belirtilerde haliyle başka oluyor. Ben 5-6-7. Haftalarda başımı tutamıyordum her an uyuyordum suan 11+2 hafta olduk hala biraz öyleyim. 5. Haftalarında kusanlar midesi bulanlar vardı ben gayet iyiydim derken 6. Haftada bulantıdan kendimi ağlarken buldum. Yani henüz çok yeni bedenine zaman ver