uzumlu_kekim777 kayraninannesiiii awox en iyisi diyorlar eğer 4 5 beş haftalıksa gün içinde hangi saatte yaparsan yap çıkıyo ama en iyisi az sıvı tüketip ertesi gün ilk idrar ile yapmak canım
kayraninannesiiii uzumlu_kekim777 18 nde regl olmam gerekiyordu hala olmadım göğüslerim ılk defa bukadar kocaman ve damarları belirginleşti acabamı diyorum ama 3 gün öncede test yaptım akşam çıkmadı kaset testi olsa çıkmazmıydı 😔
uzumlu_kekim777 kayraninannesiiii belki geç döllenmedir canım küçükse akşam idrarında çıkmaya bilir eğer varsa üç günde hcg yükselmiştir bu gün çok sıvı tüketme yarın ilk idrarında dene birde bklm inşallah vardır canım
kayraninannesiiii uzumlu_kekim777 amin inşallah çıkar bugün test alayım yarın sabah hayırlısıyla yaparım cevap için teşekkürler
uzumlu_kekim777 kayraninannesiiii rica ederim canım inşallah vardır bende seninle aynı durumdayım bende ya yarın test yapıcam yada kan vermeye gidicem eşimle akşam
kayraninannesiiii uzumlu_kekim777 seninki kaç gün geçti canım hakımızda hayırlısı. İnşallah vardır test yaptınmı
uzumlu_kekim777 kayraninannesiiii eşime aldırdım yarın sabah yapıcam canım iki gün geçti hep ya aynı gün yada 3 4 gün önce olurdum ama aslın şüphelendiren üstüne görme gibi oldum
uzumlu_kekim777 kayraninannesiiii inşallah vardır yarın sende yap birbirimize haber verelim ikimizin sonucunuda merak ediyorum şuan 😊