yurdgul yaa maşallah Benimde erken doğum riskim var 30+4 um rahim ağzı kısalığı var inşallah 36 görsem bile Tamam ☹️
İlk gebelik sezeryan di hiç zor değildi bana göre ilk kalkış bile kolay geldi sürekli yürüdüm 1 hafta içinde baya iglestim🙏🏻🥲 inşallah buda öyle olur