eylusssss benimde hamileliğin başından beri var krem renkli afedersiniz sümüksü yapıda kokusuz akıntı. 11+2 haftalığım şuan. Dün doktora gittim bu durumu söyledim hemen crp ve idrar testi yaptırmamı söyledi. Temiz çıkınca demek ki enfeksiyon değil tamamen normal dedi. Ama enfeksiyon olsaymış acilen ilaca başlatırmış. Bence sizde bir doktora gidin test yaptırın