Bugün bir devlet hastanesine gittim ilk kez gidiyorum oraya ve bu zamana kadar dr ların söylemediği şeyi söyledi sağ solda suyun az arkaya birikmiş deveci armudu ve havuç suyu tüket dedi.Bebek baş aşağı doğum kanalına girmiş.Normal dedi ama tedirgin oldum.Yaşayan var mı?