cerenxertan Kızlarr kaç haftalıkken betanız kaçtı ve cinsiyetiniz ne oldu beta yüksekse erkek diyenler var dogruluk payına bakalım
beyzyrc cerenxertan ben ilk 27.7 ile öğrendim şuan4+3 üm bugün kan verdim 315 olmuş regl gecikmesinin 3. Günü ilk hamileliğimde betam çom yüksekti ikiz gebelik olabilir demişti doktor ama ikiz olmadı kızım oldu bence değerlerle falan alakalı olmuyor cinsiyet
cerenxertan beyzyrc erkek daha çabuk büyüdünden dolayı beta daha yüksek oluyoe diye duymuştum bende 4 haftalıkken 3285 di mesela
beyzyrc cerenxertan ben çok erken öğrendim aslında 4 haftalık değilim de kendim biliyorum ama son adete bakulınca öyle oluyo normalde daha küçük ben ilişki tarihimden biliyorum
myangelson cerenxertan evet. Betayla ne ikiz olmasının ne cinsiyetin alakası yok. Sadece hormon yani her gebelikte farklı olabiliyor. Ultrason verir bu sonuçları anca