Ebrarin_annesiiii0623 Allah korusun hastaliktan. Önceliğin bebek olsun, ben 3 aylık bebegimle mülakata gittim, olumsuz oldu hiç üzülmedim boşver dedim. Bebekten sonra sinava çalıştım yine iyi puan aldım yine mülakata gittim o zaman 5 yaşındaydı baska çocuğum da yoktu yine atama olmadı, yani nasıp kismet biraz.