Kızlar daha sadece 7+2 deyim ve deli gibi yemek yiyorum yani akşamları değil akşamları midem almıyor pek ama sabahları çok yiyorum şimdiden tartıda +2 gördüm su içemiyorum muhtemelen hepsi ödem biliyorum ama böyle gidersem çok kilo alıcam diye korkuyorum sizde de böyle mi durumlar ilk gebeliğimde bu kadar iştahım yoktu :((((