edannnnur serklajlı değilim ama tüm hamileliğimde temiz olmak için ağda yaptırdım, 37+5 deyim doğum bekliyorum eğer doğurmazsam 38 de tekrar ağdaya gideceğim hem doğum anında hem de sonrasında rahat etmek için. Kuaförler hamile olduğumuz için daha hassas davranıyolar zaten ağdanın doğum başlatacak riske atacak bi şey olduğunu düşünmüyorum ama yine de siz bilirsiniz