tugba0305
Tabikide yönlendirme yapıyor gibi olmak istemem devlete gidersiniz istediğiniz gibi olmaz ben kendimi kötü hissederim. Ben de şuan hamileyim 16 haftalık şehir hastahanesine gidiyorum takibini orada yaptırıyorum doğumu da inşallah burada devletin kadın doğum ve çocuk hadtahanesi var orada yapmayı düşünüyorum Allah nasip ederse şehir hastanesine göre daha sakin o yüzden orayı seçiyorum özele hiç gitmeyi düşünmedim. Özledim tek artısı insanın nazi ile oynuyorlar de tabiki o kadar para verince öyle olmak zorunda. Normal doğum ise eğer özel isterseniz normal doğum her yerde aynı. Ama sezeryanla yani ameliyat durumlarında Allah zorda birakmasin ama özel son tercihim bile olmaz hijyen açısından siterillik açısından. Devlet hastahaneleri hastaya gerçekten hasta gözü ile bakıyor ve imkanlar sınırsız kısıtlama yok . Özel hastahaneler hastaya müşteri gözü ile bakıyor ama dediğim gibi aadece çalıştığım için bilgi verdim karar sizin düşünce sizin nerede olursa olsun inşallah çok güzel geçer.