sdc yani bir şey desenizde kötü düşüyorsunuz, e günde 1000 tane insanla uğraşıyorlar onlarda haklı diyorum fakat yeni doğum yapmış birinede böylede davranılmaz. He bide 40+3 te doğurdum acile gittim doğruyorum ben dedim, tamam bekleyin acilde sıra var diyor banko da ki ehwhwhjw ama doğurdum doğurcam allah razı olsun inlememe duyarsız kalmayan bir hemşire geldide aldı beni acilen 🤣