Merhaba,
12+6 haftalık gebeyim.
Yazdan beri göz çevremde kabuklanma kuruluk var, dermatoloji göz rozası (gül hastalığı),
Alerji bölümü de kontakt dermatit dedi.
Kullandığım ilaçlarla o dönem aktif azaldı fakat bırakınca yine başladı ve en son gebelik şüphesi olduğu için dermatoloji hiçbir ilaç başlamadı.
Şuan el bileklerimde, belimde de oluştu ama en çok çektiren göz çevrem, kuruyor kaşınıyor sulanıyor insanlar sürekli ağladığımı düşünüyor.
Bioderma atoderm intensive eye kullanıyorum evet nemlendirir ama egzamayı geçirmiyor. 1 saat sonra yine aynı gözüm.
Termal su sıkıyorum yüzüme kaşıntısını alsın diye ama yine aynı hale dönüyor.
Ne yapmam lazım bu durumu tecrübe edip şifa bulmuş olan var mı