rapunzel9222 sedaaaaaaaaaaaaaa881_ sağlıkla kucağımıza alalım inşallah benimde son 70 3.cü doğumum olacak ilki normal di ikinci sezeryan olmuştu şimdi ssvd takipliyim bekliyorum bakalım ☺️