Bende daha önce 2 gebelik geçirdim arka arkaya aralarında 15 ay var kızlarımın. Sağlık ocağına gittiğimde bu gebeliğimde hemşirem 3 doz önceden vurulmuşsun bu gebeliğinde tek doz yeterli dedi tek doz boğmacalı karma aşı yaptı. Hemşirene sor kuzum. Hepsini zaten isteselerde tek gebelikte vuramazlar. Benim bildiğim 2 doz yeterli oluyormuş