fatmadmrzn bizimde kafasını önden gidiyordu hep. Kendi doktorum bir sorun olmadığını hep söylerdi. 39+1 de doğum yaptım bu arada. Detaylı ultrasona gittiğimde doktor kafası büyük ama genetik gibi duruyor demişti çünkü eşimin de kafası büyük :) Vajinal doğum yaptım söylenen gibi ben zorlanmadım bilmiyorum. Doğumdan sonra kendi doktorum izne çıkmıştı mecbur başka hastaneye gittik orada salak bir doktor moralimizi inanılmaz bozmuştu. Bu bebeğin kafası niye böyle, yok çok orantısız, çok büyük vs vs. O zaman yeni doğum yapmışım kafa allak bullak, ee uykusuzluk dibine kadar cevap verememiştim, şuan düşünüyorum da yerin dibine sokardım herhalde. Bize lanse edildiği gibi abartı bir kafa çapı yoktu, yani dışarıdan kimse kafası büyük demedi, bize de öyle gelmiyordu. O kadın moralimizi o kadar bozmuştu ki 1 aylıkken kafa ultrasonuna girdik, el cihazıyla kafasına baktılar. Bakan doktor bile, bu doktor size niye böyle bir şey söylemiş, babaya hiç bakmamış mı bariz genetik hiç bir şey yok beyin dokusu olması gerektiği gibi demişti. O yüzden bence hiç kafaya takmayın, ne zorbalayıp duruyolar bu anneleri anlamıyorum