bbusra00 Canm doğum öncesi içinse birşey almana hiç gerek yok önlük giydiriyorlar tamamen soyunuyorsun alttan muayne edecekleri için su kanama vs olur diye sadece bez takıyorlar bez ve önlük oluyor üzerinde doğumdan sonrası içinde elbise tarzı değilde alt üst düğmeli pijama takımı tavsiye ederim emzirme açısından da rahat olur ben 2 takım o şekilde aldm sağlıkla gelsinler inşallah 🥰