anonim51 37 haftalıkk olduk kontrole geldim bebeğimin kilosu gayet iyi düzenli sancı çıkıyor alttan baktılar açılma yok şuan gözetim altında tutuyorlar öğlenden sonra yine alttan bakacaklar ona göre yatış verecekler galiba