Deryyy19 Arkadaşlar aralık ayında kesilmeyen kanama için primolut kullanmıştım üç gün içtim kesilince doktor bırak demişti bıraktım iki gün sonra adet oldum aralık 15inde bugün ayın 23 ü hala olmadım ilaçdan dolayı gecikme yaşayanlar varmı acaba ?