Mira_ll13 Kızlarr 15+2 yim dün gittim göstermedi kendini sizde durumlar nasıl cinsiyetler belli oldumu🌸🌸
gvnrzz Mira_ll13 ben de 15 te gideyim gösterir belki diyorum ama bakalım önce bir devlette deneyip söylemez yada emin olmazsa sonra özele giderim, siz özele mi gittiniz☺️
lotus9 Kızlar sanki benim doktorumun cihazı biraz kötü kaliteli değil gibi geliyor, doktor göremedim göstermedi diyor ama instagramda görüyorum 16.ci haftada bebeklerin her yeri belli. Cinsiyetini görememesi bundan olabilir mi?
fttmgll D_erin1 göstermedi mi bu süreçte o yüzden bu haftada öğrendiniz. Özel mi devlette mi öğrendiniz bide
mamaofboy 11 haftalıkken dr umuz tahmini %90 erkek olduğunu söyledi 2 hafta sonra tekrar komtrole çağırdı kesinleşti. 13. Hafta erkek olduğunu öğrendik🥰