sezennmert Kızlar merhaba. Doktor yüksek riskli gebelik dedi şuan moralim çok bozuk. Nipt testi yaptıracağım ama gebeliğim tek yumurta ikizi olarak başladı bir tsnesinin kalbi hiç atmadı. O yüzden 14.haftadan sonra nipt yaptıracağız. Şuan 12.haftadayım.
sezennmert fatmaa51 hem perinatoloji baktı hem de kadın doğum doktoru ikisi de yüksek dedi. Normalde 1/1000 düşük risk olurmuş. Benimki 1/122
fatmaa51 sezennmert bence yaştan dolayı yüksek risk çıkmıştır birsey olacağını sanmıyorum 40 yasinda da 45 yaşında doğuranlar var yaş olarak risk taşıdığı için böyle çıkmıştır nedense içimden bir his hicbirsey olmadığını söylüyor
sezennmert fatmaa51 umarım yoktur o kadar canım sıkıldı ki. Nipti de 10 gün sonra yaptır dediler sonucunu beklicem daha en az 3 haftam var nasıl beklicem bilmiyorum
fatmaa51 sezennmert dur bakalım Allah büyüktür o güne kadar bol bol dua etme vaktin var dua et sadaka ver Rabbim güzel sonuçlar almayı nasip etsin🤲🏼🌺❤
eed21 fatmaa51 Triozmi hastalığı risk oranı demek . Buradaki değerler tek başına bebeğinizin down sendromu vs olduğunu göstermez sadece mesela şu demek sizin gibi olanlarda 122 kadının 1 inde bu durum görülmüş demek. Ense kalınlığından da tek başına korkmayon genetik olabiliyor. Bizim tanıdık 70 de bir risk çıkmış babasının ensesi de baya kalındı yani çok şükür fetal DNA sonucu temiz çıktı. İnşaAllah sizinki de öyle çıkar. Ben olsam testi yapardım en azından netleştirirdm