İlk hamileliğimde 48 kilodan 63 kiloya çıkmıştım ama ama 25 haftalık doğum yapmıştım çok dursaydı bebeğim bi bu kadar daha alırdım herhalde😅2. Gebeliğimde 85 kilo ile hamile kalmıştım 105 kiloyla doğuma girmiştim 3. Hamileliğim ve 92 ile hamile kaldım 9 haftalık ikizlere hamileyim bugün tartıldım 88.25 çıktım inşallah fazla almadan atlatırım bu güzel süreci.İştahsızlık çok fazla birde asla iki kişilik yemeye çalışmıyorum bebek benden ne alırsa diyorum ilk hamileliğimde resmen hamileyim diye fazlaca yiyordum 😅 akıllandım bakalm hayırlısı olsun