serenss nazende17 nimo herkese çift çizgi çıkarıyor. Hamile olanlara da çıkardığı için hamile olanlar test doğru zannediyor sadece. Su dökmüştük çift çizgi çıkarmıştı
minnos34 Bende akşam yaptım bişe yoktu sabah teste bakınca böyle kuruma çizgisi mi acaba !
balmumu2 Bende Yaptım bu Şekilde ilk saniyelerde oldu Nimo Marka Bat bugün yorumlar mısınız lütfen Yanlış olma ihtimali var mı bu testin
Keziban balmumu2 yaptığınız ilk saniyelerde çıkmışsa evelallah yanılma payı olmaz isterseniz bir de kaset testi alıp deneyin pozitif görünüyor anladığım kadarıyla
balmumu2 Keziban ilk saniyede çıktı bacım dün akşam, üzeri ve akşam da yapmıştım silik çıkmıştı çok silik ama Bu testlere de güven olmuyormuş çok, yorum, var beni tereddüte bu, düşürüyor 😇
serenss Keziban hayır hayır benimki idrarı damlattıktan 30 saniye sonra çıkmıştı gayet de kırmızıydı. Yani kuruma çizgisi değil çıkardığı… herkese pozitif çıkarıyor. Birine şaka falan yapacaksanız alınabilir
Tugceisa Bende yaptım bundan daha silikti ilk haftalari olduğu için silik çıkabiliyor bence var gebelik 6 gün oncesi olan gebelik testlerinden yap birde onda daha net çıkar