Cerenora34 Arkadaşlar ben 2 gün önce sezeryan oldum bugün ayaktayken dikişlerim çok yanıyor batıyor ama dün sanki daha azdı bunun sebebi ne olabilir ve sütüm çok geç iniyor bebek sinirlenip atıyor memeyi 😔
Kumru82 Cerenora34 dikişlerin iyileşmeye başlıyor yanma ondan bir kaç gün daha sürer emzirme genelde ilkgünler böle olur vazgecme sen emzirmeye çalış sürekli Sağlıkla büyüsün